• 09351946600
  • تهران محدوده اندرزگو و شهرک غرب

کاشت ابرو و مزایای آن

  • دسته‌بندی: ابرو
  • تاریخ انتشار: 11 آبان 1400 , ساعت: 12:31
  • بازدیدها: 670

کاشت ابرو و مزایای آن

ممکن است شما هم جزء افرادی باشید که آرزوی داشتن ابروهای پرپشت را دارند تا بتوانند بهترین مدل ابرو متناسب با چهره‌شان را داشته باشند. ممکن است به دلیل افزایش سن یا بیماری‌های مختلف، ابروهایتان خالی و کم‌پشت شده باشد و از روش‌هایی مثل تاتو و هاشور هم روی گردان باشید، چرا که دارای مشکلات و مضررات بسیاری هستند. در این مقاله سعی داریم به معرفی روش کاشت ابرو و مزایای آن نسبت به سایر روش‌های زیبایی ابرو بپردازیم.

 

کاشت-ابرو-چیست

کاشت ابرو چیست؟

امروزه بهترین روش برای پرپشت و زیبا شدن ابروهای کم‌پشت شما، کاشت ابرو به صورت طبیعی است. در فرایند کاشت ابرو، موهای اطراف سر یا کناره‌های گوش را برمی‌دارند و در ناحیه ابرو می‌کارند به همین خاطر است که نتیجه بسیار طبیعی و زیبا و نیز دائمی است.

روش کاشت ابرو تقریباً با روش کاشت مو یکسان است. ابروها قابل رشد هستند و به اصلاح و کوتاهی نیاز دارند. این روش، زیبایی و جذابیت دائمی و طبیعی را به صورت فرد می‌آورد زیرا در این فرایند علاوه بر مو، ارگان‌های کوچک تولیدکننده مواد موردنیاز برای رشد تار موها نیز منتقل شده که موجب قابل اصلاح بودن ابروها بعد از کاشت می‌شوند.

 

شرایط-کاشت-ابرو

در چه شرایطی به کاشت ابرو احتیاج داریم؟

ممکن است به دلیل بیماری‌هایی مثل مشکلات تیروئید، بیماری عمومی یا سیستماتیک، آلوپسیی آره‌تا، سوختگی یا عفونت، ابروها شروع به ریزش کرده باشند، فرد به طور مادرزادی ابروهایی کم‌پشت داشته باشد یا عوامل دیگری چون افزایش سن و تاتو و هاشور ابرو در گذشته موجب کم‌پشت شدن ابروها شده باشند. در این حالات کاشت ابرو طبیعی موجب به وجود آمدن تغییر بزرگی در چهره می‌شود که کاملاً با سایر اجزای صورت تناسب دارد.

 

مزایای-کاشت-ابرو

مزایای کاشت ابرو نسبت به تاتو و هاشور ابرو چیست؟

کاشت ابرو دارای مزیت‌های بسیاری از نظر سلامتی، زیبایی و نیز اقتصادی نسبت به تاتو یا هاشور ابرو و سایر روش‌هاست که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد.

طبیعی بودن

مهم‌ترین مزیت کاشت ابرو نسبت به تاتو یا هاشور، طبیعی بودن و به وجود آوردن زیبایی نچرال در چهره فرد است. درست است که ممکن است موهایی که از سر برداشته می‌شود با بافت موهای ابرو تفاوت داشاه باشد، اما بدیهی است که تفاوت آن‌ها نسبت به فرق موهای ابرو با رنگ استفاده شده در تاتو و هاشور ابرو، بسیار ناچیز است. پس نتیجه کاشت ابرو با هر مقیاسی که بسنجید به شرایط واقعی نزدیک‌تر است تا تاتو یا هاشور ابرو.

قابل تغییر بودن مدل ابرو

ابروهای کاشته شده این امکان را به فرد می‌دهد تا بتواند مدل‌های مختلف را به ابروهایش بدهد یا آن‌ها را رنگ کند اما چنان که ابروهای تاتو شده را دیده‌اید، به هیچ عنوان نمی‌توان مدل آن را عوض کرد مگر اینکه مجدداً تاتو انجام داد و تاتوی قبلی را با دردسر زیاد پاک یا کاور کرد که در چنین شرایطی هم امکان چند رنگ شدن ابروها زیاد است. با کاشت ابرو می‌توان از صابون ابرو، ژل ابرو یا ریمل ابرو برای حالت دادن به ابروهای کاشته شده استفاده کرد که علاوه بر افزودن به زیبایی چهره، تنوع در ظاهر را به وجود می‌آورد.

عدم تغییر رنگ

یکی از مشکلات تاتو و هاشور ابرو، تغییر رنگ و کم‌رنگ شدن آن‌ها به مرور زمان است که یکی از بدترین مشکلات زیبایی شناختی به حساب می‌آید. رنگ‌های پایه مس که عمدتاً در ابتدای کار طیف سیاه‌رنگ دارند، به ‌مرور زمان به رنگ‌های آبی و سبز تبدیل می‌شوند، رنگ‌های پایه آهن نیز که هنگام استفاده دارای طیف قهوه‌ای هستند، به ‌مرور به رنگ قرمز یا صورتی بدل می‌گردند. همین تغییر رنگ نمای بسیار بدی به ابروها و چهره فرد می‌دهد اما در کاشت ابرو شاهد چنین تغییراتی نیستیم.

قابل اصلاح و رنگ

کاشت ابرو این امکان را به وجود می‌آورد که بتوان پس از رشد موها آن‌ها را اصلاح کرد، مدل را تغییر داد و آن‌ها را رنگ کرد که بزرگ‌ترین مزیت این روش نسبت به تاتو یا هاشور ابرو است.

آسیب نرساندن به پوست

یکی از مضرات بزرگ تاتو، هاشور یا میکروبلدینگ و فیبروز ابرو این است که در سطح پوست زخم ایجاد می‌کند و خون‌رسانی سطحی پوست را دچار آسیب می‌کند که موجب رسیدن آسیب به موهای موجود در ابرو و کم‌پشتی آن نیز می‌گردد. کسانی که قبلاً تاتو ابرو انجام داده‌اند و متقاضی کاشت ابرو هستند، به دلیل کاهش خون‌رسانی سطحی، به احتمال زیاد به جلسه ترمیم بعد از کاشت ابرو  نیاز دارند.

صرفه اقتصادی

مزیت بزرگ کاشت ابرو نسبت به سایر روش‌های پرپشت کردن ابرو، صرفه اقتصادی آن نسبت به انجام تاتو یا هاشور ابرو است، زیرا کاشت ابرو یک‌بار انجام شده و تا پایان عمر باقی می‌ماند اما تاتو و هاشور ابرو در بهترین وضعیت بین یک تا دو سال دوام دارد و احتیاج به تمدید دارد که با پرداخت هزینه همراه است.

 

دوره-نقاهت-بعد-از-کاشت-ابرو

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو

  • در چند روز ابتدایی پس از کاشت ابرو  باید درر خانه استراحت کنید و به هیچ وجه خم نشوید. ممکن است درد خفیف در سر و صورت خود احساس کنید و نقاط قرمزرنگی در ناحیه ابروهایتان وجود داشته باشد.
  • سه تا چهار شب بعد از عمل، هنگام خواب دو بالش را زیر سر خود قرار دهید و برای جلوگیری از برخورد ابرو با جایی، از عینک‌های مخصوص هنگام خواب استفاده کنید.
  • بیست و چهار ساعت بعد از کاشت ابرو می‌توانید با یک کاسه آب ولرم ابروها را شست‌وشو دهید. به هیچ عنوان از فشار آب مستقیم استفاده نکنید.
  • برای کاهش و جلوگیری از تورم و درد سر و ابروها،  از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس سرد را روی ناحیه بالای پیشانی، چشم‌ها و صورت استفاده کنید.
  • بعد از عمل و تمام شدن اثر بی‌حسی ممکن است دچار سردرد خفیف شوید، برای بهبود می‌توانید از مسکن‌هایی که پزشک تجویز کرده است برای جلوگیری از درد و تورم استفاده کنید.
  • در نسخه‌ای که پزشک برای شما می‌نویسد انواع مولتی‌ویتامین‌ها و تقویت‌کننده‌ها وجود دارد. مصرف این داروها به رشد و تقویت ابروها بعد از کاشت و محکم شدن فولیکول‌ها کمک کند.

 

هزینه-کاشت-ابرو

هزینه کاشت ابرو طبیعی

هزینه کاشت ابرو با توجه به مقدار گرافت‌هایی که ابروهای شما نیاز دارد و نیز روشی که در نحوه برداشت گرافت‌ها به کار گرفته می‌شود، متفاوت است. در هر صورت عمل کاشت ابرو به تخصص بالا احتیاج دارد، بنابراین نمی‌توان توقع پرداخت هزینه پایین داشت. برای اطلاع از روش‌های کاشت ابرو با متخصصین افرا کاشت تماش بگیرید.

ارسال نظرات

تعداد نظرات : 0

ورود ارسال دیدگاه